Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vážně? Tak teď nevím, jestli si to vůbec pustit, ale prý to byl propadák i finanční.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem se na svůj herecký výkon v seriálu Místo zločinu Ostrava naopak podíval rád.

I když jsem si mohl popovídat „pouze“ s Pavlou Beretovou a Bořkem Slezáčkem.

0 0
možnosti
Foto

Vydržel jsem 10 minut.

0 0
možnosti
Foto

Na film Jan Žižka včera večer na Primě jsem se začal dívat. Vydržel jsem u toho půl hodiny a pak jsem to vzdal. Nějak mne to nevtáhlo do děje, cítil jsem tam jen lacinou snahu natočit film pro amerického diváka.

1 0
možnosti
Foto

Chápu, že ve středověku neměli elektrické světlo a tedy scény ve filmu tomuto koloritu musely odpovídat, ale vybrat si "na mlácení se sekerami a meči mezi sebou" jakousi jeskyni či podzemní chodbu, osvětlenou loučemi a navíc pěkně zakouřenou, jaksi autorovi filmu nevyšlo. Proč se nemohli mezi sebou normálně mlátit ve dne za slunečného dne v nějakém pěkném lese mezi stromy a nebo na paloučku mezi pařezy? Já vím proč. To by musely být vidět ty litry krve /barvy/ a to by se nejednomu divákovi (a zejména divačkám) mohlo nehezky navalit...!!

0 1
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 693x
Skeptik a nevěřící, pokud se na vlastní oči, uši a mozek nepřesvědčím o faktu, a i potom si vyhrazuji možnost, že jsem se zmýlil. Stalo se mi to jednou, a to jsem se spletl.

Seznam rubrik