Diskuse

Jeden a půl

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem bojsa a tak jsem raději definitivně sesedl z kola a používám co mi dala k dispo příroda, koneckonců s pejsanem by to ani jinak nešlo. ALE pokud jsem za volantem proměním se v slušného a empatického človíčka a cyklistům, tak občas dělám doprovodné vozidlo po tu dobu, než tam ta zákonná vzdálenost vznikne;-DR^

1 0
možnosti

V Salzburgu jsem viděl chodník, který měl šířku 130 cm rozdělený pro chodce a cyklisty. Jedna půlka modrá, druhá červená. Funguje to tam! U nás ne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 693x
Skeptik a nevěřící, pokud se na vlastní oči, uši a mozek nepřesvědčím o faktu, a i potom si vyhrazuji možnost, že jsem se zmýlil. Stalo se mi to jednou, a to jsem se spletl.

Seznam rubrik