Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Rv A do kterého otvoru lezete Vy?

1 1
možnosti
Foto

I50v45a85n 35M64a87r83e60k

1. 1. 2019 19:26

A první lekce VUML v Novém roku je zde? RvRvRv

4 5
možnosti
PK

Možná to netušíte pane autore ale bez ohledu na „obchodní válku“ mezi USA a Čínou obchod mezi oběma zeměmi roste, Čína nyní jako gesto dobré vůle vůbec poprvé z USA dovezla rýži... Trump po „dlouhém a velmi dobrém“ telefonátu s čínským prezidentem už oznamuje „možný velký průlom“ v obchodních jednáních s Pekingem... a co dat více k Vašemu dílu...;-D;-D;-D

9 2
možnosti
IK

To je dobrá informace, že Číňané dostávají od Američanů rýži, nevěděla jsem, že Číňané potřebují od Američanů rýži. A pěstují vůbec Američané rýži? A jestli ano, kde? Možná dají Číňané příště Zemanovi pytlík rýže s sebou, aby ta cesta nebyla kvůli ničemu.

1 1
možnosti
Foto

Spočítejte si kolikrát byla v Číně Merkelová a pak ji porovnávejte se Zemanem. Vaše uvažování mi připomnělo naši delegaci na jednání, kde se zrušilo RVHP. Ta vedená Čalfou spálila všechny mosty do někdejšího SSSR a že jich bylo. Toho využil v tu ránu Západ a naši skvělou pozici ochotně nahradil. Obchod je obchod a s politikou se nemá kloubit.

5 4
možnosti
Foto

Můžete prosím dát nějaká oslňující čísla našeho obchodu s Čínou? Děkuji.

8 3
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 693x
Skeptik a nevěřící, pokud se na vlastní oči, uši a mozek nepřesvědčím o faktu, a i potom si vyhrazuji možnost, že jsem se zmýlil. Stalo se mi to jednou, a to jsem se spletl.

Seznam rubrik