Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

No, naštěstí to lidé s vaší logikou neřídí.

1 0
možnosti
PD

Přidávat důchodcům v období prosperity není blahovůle, ale povinnost, stejně tak, v období ekonomické krize (za Kalouska), by mělo dojít k jejich krácení - ikdyž je mi jasné, že se to žádná strana u vlády neodváží udělat a raději si na důchody bude roky půjčovat. Je mi ale jasné, že s takovými názory nemohu kandidovat ani na metaře.

1 0
možnosti
SN

:-).........Vám Babiš nepřidal? Mně ano, nikdy jsem si tak dobře nežil, jak pravidelně říkám známým. Kalousek mi přidal 40,- kč a ještě mi poslal složenku

na 121 000 kč. Celý život jsem pracoval v zemědělství, nestěžuji si, chválím! Rv

0 0
možnosti
Foto

to přidání je milé, ale pokud je státní rozpočet 2018 neztrátový, tak je o to milejší.

2 0
možnosti
Foto

Paroubek pro změnu prohlásil, že státní dluhy se nemusí splácet.

2 1
možnosti
Foto

Pane Kindl, můžete mi vysvětlit proč mínusujete jasný fakt? Sám jsem ho slyšel v přímém TV přenosu a pamatuji si to, protože tohle se jen tak neslyší.

1 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 693x
Skeptik a nevěřící, pokud se na vlastní oči, uši a mozek nepřesvědčím o faktu, a i potom si vyhrazuji možnost, že jsem se zmýlil. Stalo se mi to jednou, a to jsem se spletl.

Seznam rubrik