Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

;-DJak rikaval s oblibou Fritz Müller, alle Jäger haben schon "geschissen". ;-D

0 0
možnosti
ND

Já vím ty situace k smíchu nejsou, ale já se z gauče směju vtipnemu textu. :-)

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, děkuji za pochvalu. Mě samému připadlo komické, jak v tom městě, jinak velice krásně situovanému, pobíhají mezi paneláky myslivci a pálí po všem, co se hne. Příjemně mě překvapilo, že nikdo nereagoval ve smyslu střelba na černou zvěř. Zřejmě tyhle týpky přitahují spíše titulky, kde se objeví Zeman, Klaus, Babiš, Sparta, cikán. Mám už s tím zkušenosti.

0 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 693x
Skeptik a nevěřící, pokud se na vlastní oči, uši a mozek nepřesvědčím o faktu, a i potom si vyhrazuji možnost, že jsem se zmýlil. Stalo se mi to jednou, a to jsem se spletl.

Seznam rubrik