Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

Babiš je 2. největším vlastníkem půdy (15 000 ha), hospodaří však na 110 000 ha. První je jistý Vítek se 17 000 ha. Klidně ať se prošetřují i jiné kauzy zneužívání dotací. Piráti jsou právě ti, kteří odhalují trestné činy v politice, v Praze vymetli starou gardu korupčníků a cyniků. Takže se uklidněte a nehlásejte bludy.

3 3
možnosti
SB

Piráti sice v Praze vyměnili starou gardu, ale uvidíme, zda to bude nyní lepší. Co když ne ?

3 1
možnosti
JK

Evidentně jste ten pravý člověk, který by mohl na toho chudinku vyhlásit sbírku, když už nikdo nechce nic darovat. Na konci každého takového ubrečeného článku napište účet, kam Andrejovi přispět. Bude vás mít rád možná i skoro jako Krndu.

1 4
možnosti
Foto

Určitě nejsem tem pravý člověk na vyhlašování sbírky na Babiše, i když už jsem dostal přihlášku na sbírku karabáčů na něj. Sbírám vánoční dárky pro děti (viz http://www.cmlmilevsko.cz), která se i letos povedla. Děkuji za podporu a můžete se také přihlásit.

0 0
možnosti
Foto

Ano, mám nahlásit, že soused vykradl obecní kasičku, když je šance, že by z toho mohl dát milodar na kostel?

Protože kdo krádež ohlásí je lump a mravně nečistá osoba.

3 1
možnosti
PK

Vykašlete se na politiku je advent, stejně příjdou opět nejapné dotazy,,,co jste tím vlastně myslel apod. Když lidé nechtějí číst, tak je to nenaučite.

Po Novém roce to zase vzplane,hurá;-D

4 0
možnosti
DK

Tak nějak nechápu, autore, co jste chtěl vlastně říci...

4 0
možnosti
PK

Já to chápu. A to mám důvod vlka Babiše nemít rád. V r.2014 mi na Andělu vnutil jako kolemjdoucímu koblihu a mračil se u toho.:-)

2 1
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 693x
Skeptik a nevěřící, pokud se na vlastní oči, uši a mozek nepřesvědčím o faktu, a i potom si vyhrazuji možnost, že jsem se zmýlil. Stalo se mi to jednou, a to jsem se spletl.

Seznam rubrik